Svininfluensa-vaccinet kan ha gett fler sjukdomar än narkolepsi

Talade i går med en man som efter sprutan blivit så stel i kroppen att han knappt kunde gå ur sängen. Influensavaccinet triggade igång en mildare form av reumatism. Men som efter sprutan blev så svår att han fortfarande får gå på behandling på reumatologen i Uddevalla. Men det börjar röra på sig. Nu ska finnarna utreda andra biverkningar, av svininfluensa-vaccinet, som reumatism, diabetes och MS; http://svininfluensan.com/content/finland-stoppar-svininfluensavaccinationerna-pga-s%C3%B6mnsjuka-tr%C3%B6tthet-tr%C3%B6tt-sjuk
Rune Lanestrand
svd sr

13 Responses to Svininfluensa-vaccinet kan ha gett fler sjukdomar än narkolepsi

  1. Leila skriver:

    Det är mycket otäckt när annan fakta som är emot VACCIN sensureras VARFÖR ÄR DET SÅ?? KAN det bero på att saker och ting inte står rätt till?

    Gilla

  2. Cecilia Johansson skriver:

    Ser detta först nu 2014..
    Men jag måste fråga ändå..
    Har alla symtomer kommit omgående eller har det tag ngr år innan man sett/känt av olika biverkningar?

    Varför jag frågar är ju att min dotter på 15 idag har neurologiska problem!
    Hon ingick även i den grupp som man ansåg behövdes vaccineras först då hon är astmatiker/allergiker.

    Hon började ifjol , skaka i 1 arm och kunde knappt gå ( gick som hon gjort världens krogrunda)

    Idag så äter hon Madopark för sina skakningar i båda armarna …
    Ev kan hon ha fått Juvenile Parkinson , men det vet inte än…

    Så jag undrar lite om ngn varit med om att få symtomer flera år efter sprutan?

    Gilla

    • Rune Lanestrand skriver:

      Jag har fått uppgifter från fler som har fått liknande biverkningar som din dotter. Men de som ev vet är lierade med läkemedelsbolagen. Det gäller även våra ”oberoende” myndigheter, tror jag.

      Gilla

  3. jessica skriver:

    Det låter som att de har reagerat mot innehållet..men annars med reuamtisk värk mm är ju att immunförsvaret kämpar på och det är ju inflammatorisk sjukdom som likväl kan vara utlöst av att faktiskt vaccinet hade noll verkan och ufallet i stället med smitta.

    I vilket fall som helst kräver det rätt kost med så lite försurande karaktär som möljigt.
    Utredning gärna med frekvensmedicin där bioresonans är en väg att gå för att bli av med i synnerhet kvicksilvret från sprutan

    Öka doseringen av nyttiga bakterier i kosten.

    Bästa att äta Nypontillskott
    Sämsta att äta Korv

    Gilla

  4. Hej Rune! Vi är en grupp som kallar sig ”Liveteftersprutan” jag är själv med i denna grupp. Vi är i dag över 100 medlemmar alla med olika neuroligska biverkningar. Själv har jag fått ALS bulbär efter detta vaccin som vi fick med ett litet nålstick och som förändrade hela mitt liv el. vårt för det blev kaos för hela familjen. Vi i gruppen är i färd med att starta en förening för att kunna ställa dessa mynigheter mot väggen. Vi har försökt på alla vis o sätt o få myndigheterna att förstå att det är detta vaccin som gjort oss sjuka. Det är barnn från 14 års ålder till en äldste so är 82 år gammal. Vi har ett önskemål om du skulle kunna hjälpa oss o komma vidare mot
    dessa myndigheter, jag har fått din adress av en vän genom gruppen. Men jag har också läst om dej i artikelen om Annika Linde o hennes propagerande för denna spruta. somm stod o sa hon skulle minsann ta vaccinet, men som det visade sig sen att detta gjorde hon aldrig.Vill du ha mer kött på ”benen” så får du gärna maila mig på mailadess. MVH Ann-Christin Fransson.

    Gilla

  5. smabrukartanten skriver:

    Big Pharma o Kemijättarna med Monsanto i spetsen, de vill bara en sak: TJÄNA STORKOVAN o det snabbt!
    Att människor o hela vår livsmiljö sätts på spel det bryr inte de sig om!
    För mig är de symbolen för snikenhet och egoistiskt tänkande och för ren psykopatisk ondska. Ingen tar något ansvar för vad som kan hända. Inte så länge pengarna strömmar in!
    Hela mänskligheten utgör ju deras testlaboratorium. Jag har inte ord för vad jag känner för såna kriminella bolag!!

    Gilla

    • Rune Lanestrand skriver:

      Kan bara instämma. De som tar fram och släpper ut så skadliga mediciner, som tillverkar bomber och dödar oskyldiga människor och de rikligt nobelprisade genteknikforskarna som snuskar i våra, djuren och växternas gener som de förändrar och sedan inte har kontroll över, de är de riktigt grovt kriminella.
      Stora tjuvar får ordnar och band. Di små förs till galgen.

      Gilla

  6. Lisa skriver:

    Följde en blogg när det begav sig av kvinnor som rapporterade missfall och för tidigt födda barn i samband med vaccinet. Träffade en av dessa kvinnor själv av en slump. Men, nu vet jag inte var jag kan hitta den länken igen. Den var inte svensk. Men, alla dessa kvinnors tragiska öde viftades bort av läkarna. INGET samband, hävdade de.

    Gilla

    • jessica skriver:

      Jag fick aldrig chansen och kontrollera huruvida jag var gravid men min intution sade mig att jag både blev gravid som fick missfall MEN jag tog inte sprutan. Det är lika stor sannolikhet att ett tufft virus i omlopp orsakar för mycket bakterier och virus i kroppen så att fostret dör. Det var det min intuition sade mig också var skälet till ett ev missfall.

      Gilla

  7. Maria skriver:

    /Tack Rune för denna artikel som visar att allt fler vill gå till botten med vaccinskandalen. Ja det är också mer än botten att denna massvaccinationskampanj med sådana följder kunde få ske! …Plus allt annat galet som sker…/Maria

    Gilla

  8. […] Svininfluensa-vaccinet kan ha gett fler sjukdomar än narkolepsi […]

    Gilla

  9. Naturligtvis kommer det fler biverkningar när man använder dessa nanovaccin som öppnar blod/hjärbarriären till hjärnan med sina adjuvanser och kvicksilver som fallet var med svininfluensan.

    Det är på tiden att fler svenskar förstår att man inte ser till medborgarnas bästa utan vill förse läkemedelsindustrin med intäkter.

    Det är på tiden att alla ifrågasätter och ställer läkare/SJUKvård mot väggen beträffande läkemedel/vård som i de flesta fall prånglas på ovetande godtroende människor.

    Förra veckan berättade en person för mig som var föreslagen cellgiftsbehandling att vederbörande var kallad på hörselundersökning och kontaktade audiologen att det måste vara ett missförstånd. Nej det är det inte – ditt cellgift kan ge hörselskador och därför skall du genomgå ett test innan.
    Läkaren hade inte brytt sig om att informera om de faktiska omständigheterna kring föreslagen behandling. Man har alltså ingen möjlighet att avgöra eller ifrågasätta den behandling man erbjuds när inte alla fakta läggs fram.

    Därför är det dags att alla inser att man måste börja ställa krav innan man upplåter sin kropp för diverse experiment som SJUKvården vill genomföra.

    Gilla

    • Eva Ivarsson skriver:

      Bra inlägg här Ann-Britt ! Hoppas alla börjar förstå faran med olika mediciner och deras verkan och skaffar sig kunskap själva. Så sorgligt med sjuka i onödan ! Att läsa ”Forkningsfusket” av Ralf Sundberg ger lite distans och förståelse för de stora företagens spindelnät!

      Gilla

Lämna en kommentar