Marit hos Oldsberg

Tryckte direkt på stoppknappen när jag såg att Marit Paulsen skulle vara gäst hos Ingvar Oldsberg i programmet, Här är ditt liv. Den mest falska och politiskt ohederliga av alla svenska politiker som okunniga journalister faller för som käglor. Spelade i stället upp min sång om kappvändaren Paulsen. Den finns på google. Rune Lanestrand

4 Responses to Marit hos Oldsberg

  1. hibachi dinner skriver:

    Hello i am kavin, its my first occasion
    to commenting anywhere, when i read this post i thought i could also make comment due to this brilliant paragraph.

  2. ANTI skriver:

    Då sådana grönavågare ska vara med och stifta lagar blir det bara skit, de har ju ingen som hälst förankring i verkligheten! Nu fick vi se vad han hade för kunskapsmässig bakgrund? Hon har varit med om att dräpa ut småbruken här i norrland!

  3. Inger W skriver:

    Rune,
    när jag såg vem den hemliga gästen var , tänkte jag faktiskt på dig. Jag satt kvar tills jag fått höra hur Åsa Moberg kontrade .- Lite fick hon ju sagt som protest mot Marits väl valda inlägg om kärnkraften som den stora klimaträddaren alldeles i början av programmet. Ytterligare ett smart sätt att föra ut den propagandan på – och säkerligen mycket verkningsfullt – och helt gratis!
    Suck och stön!!

  4. ABA skriver:

    Oooh-tack, den var bra och jag fick börja veckan med ett stort leende!

Kommentera

