Monsanto skålade för Marit Paulsen?

Många frågar efter var man kan höra min kampanjsång för Marit Paulsen som jag skrev inför valet till EU-parlamentet. För att riktigt hylla min politiska ”idol” har jag har sjungit in den på YouTube. Länken är här; Marit Paulsen song
Jag tyckte det behövdes lite motvikt till alla hennes påkostade skrytfilmer på YouTube och allt fjäskande med henne i alla tv-soffor. De stora mediernas kelgris, folkpartisten Marit Paulsen nämns nu t o m som kandidat till posten som Sveriges EU-minister.
Precis som det inte skulle räcka med att hon valts till vice ordförande i EU:s jordbruksutskott. Där hon kan föra sin svekfulla kampanj mot ekologisk och miljövänligt jordbruk och samtidigt göra propaganda för växtgifter, kemi och GMO-jordbruk.
Det påstås att man på Monsantos europeiska högkvarter i London hurrade och skålade i champagne när Paulsen valdes in i EU-parlamentet.
Lyssna och kommentera gärna!
Rune Lanestrand

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 305 andra följare

